24 Ocak 2010

Karlı bir günde pazar keyfi

Bugün kar yine yağmaya devam etti. E tabii biz de evden çıkmadık. Dayım iki gündür bizdeydi, sabah ailecek kahvaltı yaptık ve herkes bir koltuk kaparak yayılma pozisyonu aldı.

Annem öğlen yemeğimi hazırlarken Plamen aradı. Gözünden ameliyat olmuştu. Biz geçmiş olsuna gidecektik aslında ama onlar gelmeyi teklif etti. Annem hızla pazar dağınıklığını toplamaya girişince karnımı doyurma işi babama kaldı. Aslında babam evi toplamayı tercih etti ama annem izin vermedi. Nedense benimle ilgili herşey babam için olay! Ben de gözünü korkutmamak için uslu uslu yemeğimi yedim. Ama ne zaman ara vermek istesem hemen anneme seslendi. Annem de içerden tüyo verdi. Neyse, sorunsuzca yemek işini hallettik.

Yemekten sonra bana yine bir ağırlık çöktü ve hemen uyudum. Uyandığımda Ayça ve Plamen gelmişti. Plamen elinde silahla televizyona ateş ediyordu. Yokluğumu fırsat bilip oyuna dalmışlar... Oyunlarını bozdum, biraz ortadaki yiyeceklerden yedim. Ayça kıyafetime ba-yıl-dı! Bebeklere pek siyah giydirmezlermiş ama o çok yakıştırırmış bebeklere siyah rengini. Pardon ama sarı saçlarım, mavi gözlerim ve bembeyaz tenimle siyah bana yakışmayacak da kime yakışacak??? Bu cicilerimi bana Öniz almıştı, o da annem giydirir mi acaba diye tereddüt etmiş ama biz çok sevdik.

Sonra annem beni giydirdi ve hep beraber aşağı indik. Sözde kar topu oynayacaktık. Ama çok rüzgar vardı, babam beni kaptığı gibi eve geri soktu. Birkaç saat sonra, beni eve sokan kendisi değilmiş gibi babam tekrar giyindi ve bu soğukta maça gitti. Olan benim oyuna oldu...Biz de annemle başbaşa kaldık. Akşam yemeğimi yedim, biraz oyuncaklarımla oynadım, sonra da duşumu alıp yattım.

2 yorum:

  1. Eloş baban Iphone Knocking uygulaması ile uyumanı seyrettirdi bana, çok tatlısın çook :)

    YanıtlaSil
  2. Senin de köpeğin çok tatlı :) Ne zaman seveceğim onu?

    YanıtlaSil