24 Şubat 2010

Ameliyata hazırım

Yemek yerken önlük bağlatmadığım için üstüm başım berbat oluyor. Çare olarak annem bana bu önlüğü almış. Birazdan ameliyata girecek cerrah gibi olmamış mıyım? :)Kahvaltıdan sonra halam sabah kahvesine geldi. Yemek saatime kadar oynadık. Havalar güzelleşti, artık bol bol çıkıp gezeriz diye sözleştik.Yemekten sonra uyudum, yalnız biraz ucunu kaçırmışım. Uyandığımda saat 5'ti. Muzumu ve yoğurdumu yedikten sonra üzerine bir de ayağımı yedim.Bu arada dün yazmayı unuttum. Habertürk gazetesinden kupon biriktirip dağıtım sırası beklediğimiz Britannica Keşif Kütüphanesi'ni aldık. Çok beğendik. İçinde benim için eğitici olmakla birlikte annem ve babamla keyifli vakit geçirebileceğimiz kitaplar var. Set birkaç ay sonra daha anlam kazanacak çünkü şu an tek istediğim sayfalarını çevirmek. Piyasa değeri 179 TL'miş, biz 29 TL'lik gazete alarak sete sahip olduk. Satış fiyatını hiç bilmiyorduk, ne kadar avantajlı almışız. Promosyon tekrar başlarsa kaçırmayın derim.

Kitap konusu açılmışken, anneme tavsiye edeceği başka kitaplar olup olmadığı soruluyor. Aslında iki kitap var, yeri gelmişken yazalım.

İlki aylardır arayıp da bulamadığımız Akıllı Bebekler Akademisi. Mevcut baskısı tükenmişti, geliştirip tekrar bastıklarını öğrendik. Bu ay sonunda piyasada olacakmış. Mutlaka alın derim. Kitapta her bebek potansiyel bir dahi olarak kabul ediliyor ve güdülerek değil düşünerek gelişeceğine inanılıyor. Felsefesi insan hayatının ilk 6 yılında bir daha eline geçmeyecek bir gelişim fırsatına sahipken potansiyelini mümkün olduğunca kullandırtmaya dayanıyor. Kısaca bebeğinizin çoklu zekasını geliştirmesine önem veriyorsanız okumanızda fayda var. Hatta hamileyken okumaya başlamanız gerekiyor. Yazarların sitesi de burada.Diğeri ise Prof. Dr. Yankı Yazgan'ın Düşe Kalka Büyümek adlı kitabı. Annem YY'nın tarzını ve olaylara yaklaşımını çok beğeniyor. Bu yüzden onun kitapları annem için değerli bir referans. Önerdiği bu kitapta da anne-baba olma sanatının inceliklerini bulacaksınız.Annem yeni keşifler yapmaya ve okumaya vakit bulabilirse önerilerini yine buradan paylaşacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder