23 Şubat 2010

Ksilofon virtüözü Ela

Yağmurlu günler bittiğinden beri her gün parka gidiyorum. Güneş yoksa biraz serin oluyor ama olsun. Sıkı sıkı giyiniyorum nasılsa. Salıncak ve kaydırak faslından sonra annem ellerimden tutarak bana yürüyüş yaptırıyor. Yorulunca da soluklanmak için banka kuruluyorum.Mahallenin köpekleriyle de arkadaş oldum. Beni görünce hemen kuyruklarını sallıyorlar. Annemin dediğine göre bu beni sevdiklerinin göstergesiymiş. Oynarken onlara katılmak istiyorum ama annem izin vermiyor. Bugün de parka gidecektim ama park öncesi uğradığımız kasapta sıra beklerken uyuyakaldım. Parkı pas geçip öğleden sonra annemle Kanyon'a gittik. Sinem'le buluşup kahve içtik. Kanyon'a gitmişken alışveriş yapmadan çıkılmaz. Annem bana yeni müzik aletleri aldı. Ksilofonum ile verdiğim ilk konserimi izlemek ister misiniz? Bir de trompetim var ama henüz onu bu kadar başarılı çalamıyorum.

Midem iyice büyüdü, daha büyük biberonlar almam gerekiyor. Bir süredir yurtdışına gidecekleri kolluyorum ama hep geç haberim oluyor. "Geçen hafta Amerika'daydım.", "Yeni İtalya'dan döndüm." gibi söylemlerle karşılaşıyorum. Biberonlardaki BPA vakasını biliyorsunuz değil mi? Türkiye'de hala "BPA free" biberon satılmadığına inanamıyorum! O kadar yazıldı çizildi, stokları hala Türk bebeklerine erittiriyorlar. Gidip BPA'lı olan biberonları da almak istemiyorum. Ben de Amazon'dan alırım düşüncesiyle arama yaparken sahibinden.com'da BPA free biberon satan birine rastladım. Yeni doğacak bebeği için İngiltere'den getirtmiş. Sonradan biraz fazla sipariş ettiğinin farkına varınca, fazlalığı internet üzerinden satışa çıkarmış. Çok iyi denk düştü. Kanyon'da buluşup biberonlarımı elden teslim aldım. Daha önce bir yerde BPA free biberonların bal rengi olduğunu ve sterilize edildiğinde garip bir koku çıkardığını okumuştum. Hatta yazan kişi bu yüzden kullanmayıp atmıştı. Benimkiler bal rengi değil. Aynı Tupperware saklama kaplarımız gibi. Polietilen malzemeden üretilmiş, mavi-beyaz bir rengi var. Sterilizasyon sonrası kötü bir koku da yaymadı. Çevrenizde hamile ya da bebekli biri varsa, ona vereceğiniz en güzel hediye ülkemizde satılmayan bu BPA'sız biberonlar olacaktır. Yurtdışı ile bağlantınız varsa bu önerimi değerlendirin derim. (Tehlikeden haberdar değilseniz, eski yazımı buradan okuyabilirsiniz.)

PS: Yeni enstrümanımı beğenenler için istikamet: Imaginarium.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder