10 Şubat 2010

Bir alışveriş günü

Bu sabahki güzellik uykumu biraz fazla uzatmışım, uyandığımda öğlen olmuştu. Dışarıda harika bir hava vardı. Yemeğim hazırlanırken bir yandan nereye gitsek diye düşünmeye başladık. Annemin iade etmesi gereken birşey vardı ve haftasonuna bırakmamamız gerekiyordu. Biz de Metrocity'ye gitmeye karar verdik. O sırada babaannem aradı. Ona da dışarı çıkmayı teklif ettik. Geçerken bizi alıp Metrocity'ye götürdü.

Gider gitmez oyuncaklara bindim.Sonra bir kitabım daha oldu.Annem pijama-iç çamaşırı-çorap üçgeninde kendini kaybedip 1 saat mağazadan çıkamayınca bana bir ağırlık çöktü ve uyuyakaldım. Babama parfüm bakmam gerektiği aklıma gelince hemen uyandım. Babam için çok güzel bir parfüm seçtim, alacaktım ama önce fikrini sorayım dedim. Eve gelir gelmez koklattım ve "Kesinlikle alıyoruz kızım!" dedi. İşte böyle isabetli seçimlerim vardır, bana her zaman güvenebilirsiniz. :)

1 yorum:

  1. Ah yerim onu: ) masallah Allah bagislasin, cok tatli ufaklik!
    Eglenceli gectigi belli gezinizin: )

    YanıtlaSil