07 Şubat 2010

Yağmurlu bir günde Tunç Residence'dayız

Uyanır uyanmaz kahvaltımı yaptım, bizimkiler hazırlandı ve çıktık. Tunç Residence'a kahvaltıya davetliydik. Hava çok kötüydü, bugün yapılabilecek en güzel şey evde yayılmaktı. Bugün de Arda'yla oynayamadık. Görmeyeli çok büyümüş, neredeyse benim kadar olmuş. Ama hala kendi başına hareket edemiyor. Çok istiyor, bir-iki hamle yapıyor ama kendini öne atamıyor. Neyse, az kaldı. Birkaç aya evi sadece ben dağıtmayacağım. :) Bugünlük şu şekilde kaynaşabildik:Arda'da bende olmayan oyuncaklar var, özellikle salıncağını çok sevdim:Annem sallandıkça uyurum diye düşündü ama bende o göz var mı? Bizi babalarla evde bırakıp anneler pazara gittiler. Çok üşümüşler, eve döner dönmez Neslihan sahlep yaptı da içimiz ısındı.Öğleden sonra yeter bu kadar oturduğumuz diyerek çıkıp boğaza balık yemeğe gittik. Bütün gün hiç sorun çıkarmayan ben, inadına rahat durmadım. Arda ise mışıl mışıl uyudu. O kadar olsun artık, arada huysuzluk yapmak benim de hakkım değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder