06 Nisan 2010

Ela Süper 5.Lale Festivali'nden bildiriyor

Bugün çok güzel bir gün geçirdim. Kahvaltı yaparken aklıma dedemin Emirgan Korusu'na gitmek istediği geldi. Hemen mesaj attım. Şansa dedem yakındaymış, 10 dk. sonra kapı çaldı. Biz de hemen çıktık.

Ben ilk defa gittim Emirgan Korusu'na... Geçen sene bir pazar günü gitmek istemiş, kilitlenen trafikten nasıl kaçacağımızı bilememiştik. Bu sene dedemin dediğine göre daha bir bakımlıymış. Her tarafta rengarenk laleler, menekşeler, sümbüller vardı. Yalnız sümbüllerde başarı oranı %0 diyebilirim. Hepsi solmuş! Ama laleler gayet güzeldi. Zaten sümbül festivali de yok, lale festivali var. :PKorudaki 2 parka gittim, yine sadece merdiven inip çıktım ve kaydırağa tırmandım. Diğer oyuncaklarda 3 sn'den fazla zaman geçirmedim.Yorulunca pusetimde gezdim, arada muzumu yedim. Birçok hayvan gördüm; sincap, kuş, kuğu... Sincap çok oyunbazdı, bana az da olsa yaklaştı ama sonra zıplaya zıplaya gitti. Kuğular çok zarifti, incecik boyunlarıyla gölette süzülüyorlardı. Kargalarsa hiç dost canlısı değillerdi.Dönüş yolunda hem açık havadan hem de yorgunluktan uyuyakaldım. Ben uyuyunca annem ve dedem uykum bölünmesin diye Sütiş'e oturmuşlar. Uyanmayınca biraz da deniz havası alayım diye sahilde turlamışlar. Uyanır uyanmaz eve döndük ve yemeğimi yedim. Kurt gibi acıkmıştım!

Tüm öğleden sonra da annemle başbaşaydık. Annem bana Bach dinletti. Evi dağıtmama izin verdi. Her yeri birbirine kattım. Akşam yemeği saati geldiğinde gözlerim kapanıyordu. 8'e kadar zor dayandım. 8'de banyomu yapıp masajımı aldım. Annemin yaptığı masajı o kadar çok seviyorum ki hiç bitsin istemiyorum. Aslında elleri küçücük ama benim vücudum için kocamanlar. Tayland masajı yapıyor bana, ellerini vücudumdan hiç çekmeden baldırlarımdan enseme kadar her yerimde geziyor. Bebek kanallarını sevmediğim gibi bebek masajını da sevmiyorum. Büyüklerin herşeyi daha güzel bence... Masaj alırkenki halimi gören babam çok kıskandı. "Bana yok mu?" diye sordu. Annem de "Hayır bu Ela'ya özel masaj!" dedi. Babam çok bozuldu. Merak etme babacığım ben seni yine Anantara'ya götürürüm, yeter ki annemi bana bırak. :))