01 Nisan 2010

Tuvalet alışkanlığı günlüğüm-5

Bu tuvalette oturmacılık oyunundan annem biraz sıkıldı galiba. Şu işi bir türlü rutine oturtamadım. Yediğim, uyandığım, uyuduğum saatler hep belli ama çiş/kaka yaptığım saatler belirsiz. Git-gel oynuyoruz işte... Kaka ok ama çiş ı-ıh!

Birçok yöntem var bezden kurtulmada. Annem belli bir yöntem izlemektense bu tür yumuşak bir geçişin, herhangi bir zorlamada bulunmamanın doğru olduğu görüşünde. Doktorum "Hiç uğraşma, zamanı geldiğinde kendi belli edecek. Sakın öyle çıplak gezdirmeye filan kalkma." diyor. Tracy ise "Bebeklere uyumayı, yemek yemeyi, diş fırçalamayı öğrettiğiniz gibi tuvalet alışkanlığı kazanmayı da öğretmelisiniz. Beklemeyi seçerseniz daha çok beklersiniz." diyor.

Annem benim bu işi daha çabuk kıvıracağıma inanıyordu sanırım. Çok uğraşmak ve üzerime gitmek istemiyor. Bense bezimle çok rahatım. Arada kakamı tuvalete yapıyorum ama hala çişimi beklemeden bezime yapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder