03 Nisan 2010

Alp'le Bebek turu

Bugünkü programımız babam ve Tibet squash oynarken annem, Yelda ve ben kızkıza takılmaktı. Sabah Coys'dan gelen mesajla hemen programı revize ettik. Eskinaziler doğum günümde İzmir'de olduklarından görüşememiştik. Alp benim için çok tatlı hediyeler seçmiş, annesiyle birlikte vermek için bize gelmek istemişti. Hediyeleri gördüğünüz zaman kendisinin ne kadar zevkli olduğu konusunda bana hak vereceksiniz. Çok teşekkür ederim Alpciğim... :)Babamlar squash'e gittiler. Biz evde kaldık, sohbet ettik. Alp'le oyun oynadık. Nedim'in işi bitince o da geldi. Baktık hava çok güzel, sahile inelim dedik.Deniz havası alırken Alp uyudu. Ben de parkta oynadıktan sonra uyudum.Biz uyurken büyükler Bebek Kırıntı'da yemek yemişler. Kırıntı'dan çıkarken uyandım. Bu geç şekerleme yüzünden gece geç yatarım diye düşünüyorum.

PS: Bu şeker plaj modası için istikamet: BabyGap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder