16 Mayıs 2010

Şampiyon Bursaspor!

Dün gece geç yattığım için bugün 9'da kalktım. Hemen kahvaltımı yapıp hazırlandım ve Polonezköy'e doğru yola çıktık. Duyduğuma göre Country Club tam bana göre bir yermiş. Açık hava, yeşillik ve hayvanlar... Daha ne isterim?

Arabadan iner inmez cennete düştüm zannettim. Her yer yemyeşildi. Hemen kendimize bir masa ayarladık ve kahvaltılıklarla donattık. Allahtan evde yiyip gelmişim, yoksa bu saate kadar bekleyemezdim. Yine de biraz salatalık ve domates yedim. Parkta oynadım, çimlerde dolaştım, yeni hayvanlar tanıdım. Herkes benimle dönüşümlü olarak ilgilendi. Böyle kalabalık ortamlar hoşuma gidiyor. Beni çok sevdikleri için kucaklamak ve birlikte vakit geçirmek için sıraya giriyorlar. Ne yalan söyleyeyim sevildiğimi bilmek benim için önemli. Ben de bol bol şımarıyorum! :)Çeşitli nedenlerden ötürü ekipte bazı eksikler var ama sağlık olsun. Babamın doğumgününde tam kadro oluruz diye umuyorum. Herkesle ayrı ayrı görüşsek de böyle vesilelerle biraraya gelmek de çok güzel oluyor.

Country Club tam biz çocuklara göre ama hava çok sıcaktı ve pek fazla gölge yer yoktu. Ne zaman şemsiye açsak rüzgar çıktı, şemsiyeyi kapatınca durdu. Şaka gibiydi! Güneşte fazla kalınca amele yanığı oldum. İlk fırsatta denize gidip bu izlerden kurtulmam lazım!

Sonra daha gölge bir yer arayıp bulduk ve biraz da orada oturduk.Uykum gelip de huysuzlaşınca kalktık. Arabaya biner binmez uyumuşum. Uyandığımda eve gelmiştik. Yanımızda Rubi vardı. Beraber yukarı çıktık. Rubi'yi çok çelimsiz gördüm ve kilo alması için ellerimle besledim.Maçlar başlamıştı ki Hande geldi. Biz de heyecanla bu senenin şampiyonunun belirlenmesini bekliyorduk. Sağ olsun yine eli boş gelmemiş. Bana çok tatlı bir kova-kürek seti getirmiş. Hem de çekçekli! Tabii ki çok beğendim. Teşekkürler Handeciğim! :) Hande bana bikini almıştı, kova-kürek seti de alınca tam oldu. Artık deniz için hazırım. Ne zaman gidiyoruz? Bu arada oyuncağımdan "timsah" kalıbı çıkınca çok şaşırdık. Kalıbı yapılacak başka hayvan kalmamış gibi... "Acaba bu bir işaret mi? Bursaspor mu şampiyon olacak?" diye düşünmeden edemedik.Fenerbahçeliler kendi kendilerine şampiyonluklarını ilan etmişlerdi. Resmileştirmek için tetikte bekliyorlardı. Ama dereyi görmeden paçaları sıvamaları bence hiç doğru olmamış. O kadar komik duruma düştüler ki... Kendilerini şampiyon oldu zannedip kutlamalara başladılar. Gerçeği öğrenince de oturup ağladılar: Şampiyon Bursaspor olmuştu! Tebrikler Bursaspor! Darısı tüm Anadolu klüplerinin başına... Tabii önce İzmir klüplerinin başına... :))

1 yorum:

  1. Cok guzel bir gun olmus, resimlerden belli! Elacikta ne tatli oyle cibil cibil dolasiyo evde : ))

    YanıtlaSil