12 Haziran 2010

Bebek'te şenlik varmış ama hiç benlik değilmiş

Dün akşam bizimkiler anneannemle beni evde bırakıp dışarı çıktılar. Bir önceki çıkışlarında "Birkaç saate kadar geliriz." dedikleri için uyumayıp onları beklemeye çalışmıştım. 22:30'da pilim bitince de daha fazla dayanamayıp uyuyakalmıştım. Bu sefer giderken "Geç geliriz, bizi bekleme bebeğim. Sabah görüşürüz." dediler. O ooo sabaha kadar onları bekleyecek değilim herhalde! Yemeğimi yedim, uyku saatim gelince de sütümü içip yattım.

Sabah erken kalkıp anneannemi uyandırdım. Kahvaltı saatine kadar birlikte oynadık. Annem uyanınca kahvaltımı hazırladı, babamı uyandırmayıp kız kıza kahvaltı yaptık. Anneannem geç yatıp erken kalktığından nöbeti anneme devredip uyumaya gitti. Her zamankinden erken uyandığım için ben de gözlerimi ovuşturuyordum. Babam desen hala uyuyordu... Annem de baktı ki evdeki herkesin uyuyası var, sütümü verip beni yatağıma koydu ve yatmaya gitti.

Uyandığımda öğlen olmuştu; 3 saat kadar uyumuşum, ben de şaşırdım duruma. Annem kalkıp börek yapmış, babamsa hala uyuyordu. Hemen gidip babamı uyandırdım, sonra da birlikte öğle yemeği yedik.

Öğleden sonrayı değerlendirmek için tercihimiz yine Bebek oldu. Bu hafta sonu Bebek Şenliği varmış. Standlar kurulmuş, millet kendini çimlere atmış, havada bir yemek kokusudur gidiyordu. Sahil tarafına Galatamoda'nın mini butikleri dizilmiş, alışveriş yapası gelenlerin derdine derman olunmuştu. Bazen canlı, bazen Dinamo FM'den yayınlanan yüksek sesli müzik eşliğinde insanlar dip dibe yürümeye çalışıyordu. Çocuklar da unutulmamış, onlar için de oyun ve aktivite alanları kurulmuştu.

Hayatımda ilk defa böyle bir kalabalık gördüm. İğne atsan yere düşmeyecek yollarda yürümekten çekindim. Normalde özgürce koşup oynadığım geniş alanları göremedim, her yeri büyükler kapmıştı. Dışarıda kucak istemeyen, kendi yürümeyi tercih eden bendeniz bu sefer kucaktan inmek istemedim. Ne bileyim, bunca kalabalık içinde rahat edemedim işte. Büyüklerin keyfi yerinde görünüyordu ama şahsen Bebek'e şenlik olmayan günlerde gitmeyi tercih edeceğim. En azından biraz daha büyüyene kadar... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder