05 Temmuz 2010

Alo nanane ben Ela

Anneannem bizde kalırken dedem her sabah arardı. Artık ben de öğrenmiştim ev telefonu her çaldığında "Deddee" diye koşuyordum. Anneannem İzmir'e döndükten sonra da telefonu elime alıp dedemle konuşmaya çalışıyor, "Deddee, deddee!" diye bağırıyordum.

Bugün öğleden sonra ben yine telefonla oynarken, anneminse uykusuzluktan gözleri kapanmak üzereyken (sabah 5:30'da kalktık da...) "Nananeee, deddeee!" diye telefonu kulağıma koymuş konuşuyordum. Annem de kendi kendime oynuyorum zannediyormuş ama işin aslı çalan telefonla ortaya çıktı:

Anneannem: Niye kapattınız ne güzel konuşuyorduk?
Annem: Yoo biz aramadık ki, ben uyukluyor gibiyim.
Anneannem: Olur mu canım Ela vardı telefonda "Nanane, deddee!" dedi, "Tıktıktık" dedi, "Nasılsın?" diye sordum "İyi" dedi.
Annem: Yok artıkkkk!!!!

Var artık anne! Ne yani telefonla anneannemi arayamaz mıyım? Bal gibi ararım işte! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder