10 Temmuz 2010

Yağmurlu bir gün ve yine Kostandof Şatosu

Her zamanki gibi hafta sonuna erken giriş yaptık. Uyanıp kahvaltı yapıp ailecek duşlarımızı aldığımızda saat 9'du. Bugün için Kostandoflar'la sözleşmiştik. Sabahın köründe aramayalım diye mesaj atıp beklemeye başladık. Kendileri çocuksuz genç çift olarak cuma akşamı partilemişler, dolayısıyla sabaha karşı yatmışlar. Bizimkileri uyandırdığım saatte uykularının en tatlı yerindelermiş. Gerçi bizimkiler de en tatlı yerindedirler muhakkak ama ben bir kere kalk borusunu çaldıktan sonra bunun pek bir önemi kalmıyor.

Öğlene doğru evi yerle bir etme görevimi başarıyla yerine getirmiş, bizimkilerle birlikte yatakta debeleniyordum ki telefon çaldı. Babam "Hemen çıkalım o zaman." dedi ve Kostandof Şatosu'na doğru yola koyulduk. Onlara geçen gidişimiz de yağmur yağmıştı, bugün de yağmur yağdı. Zaten biz de yağmur yağacak diye ev programı yapmıştık. Aynı zamanda bu benim için karıştırıp dağıtacak yeni bir yer anlamına geliyordu. İşte bir sepet! Acaba içinde ne var?
Hmmm DVD'ler varmış... Şuradaki ne?
Babamlar PS3 ve Wii oynadılar. Ben de küçük bir deneme yaptım ama açıkçası pek sarmadı.
Plamen bana komik danslar gösterdi, benim de çok hoşuma gitti ve hep dans etsin istedim. Ne yazık ki o sırada fotoğrafını çekmemişiz, gerçekten çok komikti! :)

Bugün uyku performansım iyice düştü. Kostandof'lara giderken 20 dk, dönerken 20 dk uyudum. Uyandığımda Metrocity'nin otoparkındaydık. Yarın sabah Neslihan'ın doğum günü dolayısıyla Bebek Oteli'ne kahvaltıya gideceğiz. Hediyemizi alıp eve geçtik. Bazıları erkenden uyurum diye hayaller kuruyor ama bunlar boş şeyler! Eskisi gibi 20:30'da yatıp 07:30'da kalkan Ela yok artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder