24 Temmuz 2010

İki günün raporu

Dün sabah babam işe giderken bizi Arda'lara bıraktı. Kahvaltımızı yapıp havuza indik. Arda daha küçük olduğundan gün içinde birkaç kez uyumaya ihtiyaç duyuyor, bense yemekten sonra blok olarak 2 saat uyuyorum. İkimizin de öğle uykusu sırasında anneler keyif yaptılar. Onun dışında full time bizimle ilgilendiler. Arda henüz bağımsızlığını ilan etmediği için Neslihan'ın işi anneme göre daha kolay. Ben sürekli mobil haldeyim; etrafta gezdim, havuza girdim çıktım, duşa girdim çıktım, merdivenleri indim çıktım, şezlonga indim çıktım, annemin de haşatı çıktı. Bu egzersizlerin etkilerini bugün fazlasıyla hissetti. Ben nasıl mıyım? Tabii ki bomba gibiyim! :)
Bugünkü programda önce bebek tebriği, ardından nikah vardı. Maalesef yolda uyuyakaldığım için Sinem&Soner'in bebekleri İlker Can'ı göremedim. Artık evlerine giderim, hem hastane ortamından daha rahat olur. Yeni doğan bebeklerin evine gitmek çok zevkli. Özenle hazırlanmış, pırıl pırıl ama henüz siftah yapılmamış odaları oluyor. Girip bir güzel dağıtıyorum. Ehehe çok zevkli!! :)) İyi ki doğdun İlker Can, çok sağlıklı, çok mutlu, upuzuuun bir ömrün olsun!

Ben arabada uyurken önce Maslak'a sonra da Maltepe'ye gitmişiz. Ruhum bile duymadı. Daha önce düğüne gitmişliğim vardı, bugün ilk kez nikah gördüm. Salona girdikten az sonra alkış koptu. Beni alkışladıklarını zannedip havaya girdim önce. Ama baktım ki herkes başka bir yere bakıyor. Çok şaşırdım, biraz da bozuldum ama çaktırmadım. Gelin ve damadı ben de alkışladım... Selda&Özgür'e bir ömür boyu mutluluklar diliyorum!

Yarın sabah erkenden kalkıp yollara düşeceğiz yine. İstikamet: Club Ada Sedef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder