18 Eylül 2010

Mummy firarda-2

Bugün annem kahvaltıdan sonra çıkacağını ve 9:30-18:30 saatleri arasında benimle babamın ilgileneceğini söylemişti. Başlangıçta her şey normaldi ama annemin çıkış saati yaklaştıkça babamı bir telaş almaya başladı. Babacığım anlaşmayı kabul etmiş bulundu ama benimle bütün bir günü tek başına nasıl geçireceğinin detayını hiç düşünmemiş olmalı ki yumurta kapıya dayandığında panik oldu. "Mutlaka kolluk güçlerinin devreye girmesi lazım!" diye düşünerek babaanneme bir yoklama çekti...

Ohhh çok şükür evdelermiş! Öniz gelip annemi aldıktan sonra evde biraz oyalandık. Babam dayanabildiği yere kadar dayandı, dayanamadığı yerde beni paketleyip arabaya attı. İlk iş babaannemle yakındaki küçük parka gittik ve yemek saatimde eve döndük. Neredeyse bir tencere makarnayı hüplettim, hem de tencereden yiyerek! Sonra dedem geldi ve beni uzaktaki büyük parka götürdü. Bir posta da dedemle yorulduktan sonra uyku saatimde eve döndük. Bayram tatilinde babamla yapışık geçirdiğim dört günün ardından baba kucağı hayatımda yine majör bir rol oynamaya başlamıştı. Bugün de öğle uykusunu babamın kucağında uyudum. Beni yatağa bıraktıkça uyandım. Hafta içi öğlenleri babamı aramıyorum ama babamın evde olduğu günler onun kucağını istiyorum. Bugün de öyle yaptım ve tabii babamın beli koptu! :)

Bu arada beni bekleyen güzel sürprizler varmış da haberim yokmuş. Halam Amsterdam'dan bana Hello Kitty'li legolar ve Disney Princess'li terlikler almış.
Lego kutusunun içinden çıkan sticker'ları hemen legolara yapıştırıp oynamaya başladık. Terliklerimi ise önümüzdeki yaz giyebileceğim. Hediyelerime bayıldım halacığım, çok teşekkür ederim. :)

Uyuduğum sırada babam annemi almaya gitmiş, döndüklerinde ben de uyanmıştım. Babaannemlere "Baaay!" diyerek eve döndük. Bugünün hepimiz için win-win olduğunu söyleyebilirim. Annem arkadaşıyla vakit geçirdi, babam düşündüğü kadar çok yorulmadı, ben çok eğlendim, babaannemler de benimle hareketli bir gün geçirmiş oldular. Tüm aile halinden memnun bir şekilde günü tamamlamış olduk... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder