21 Kasım 2010

Son iki günün bilançosu

Tatilin son iki gününü evde geçirdik. Cumartesi öğlen bayramlaşmaya Tunç Family geldi. Arda görüşmeyeli inanılmaz büyümüş. Ne de olsa o da bir "toddler", şaka maka 14 aylık oldu. Artık birlikte daha güzel vakit geçirebileceğiz.

Arda henüz boyama yapmamış, "Haydi gel o zaman, boyayalım!" dedim, "Olur." dedi.Boyarken "Peki hiç hamurla oynadın mı?" diye sordum. Yok, henüz hamurla da tanışmamış. Hemen kalemleri bir kenara fırlatıp hamurları çıkardım.
Neslihan ağzına götürmesinden korktu ama Arda hamurun tadına bakmaya hiç kalkışmadı. Ben bakmıştım, berbat bir şey... Iyyk!

Benimle böylesi uyumlu oynadığı için Arda'ya bir öpücük verdim.Sonra Arda'ya bir şeyler oldu, sarhoş mu oldu ne?Hediye konusunda bugünü de boş geçirmedim. Neslihan bana Hello Kitty'li nevresim takımı almış. Bayıldım! Hemen yıkadık, serilmeye hazır, çekmecemde mis gibi bekliyor.

Cumartesi akşama doğru babaannem ve dedem geldiler. Evin kalabalık hali babama bir fikir verdi. 6+2 bir ev bulacağız ki babaannem&dedem ile anneannem&dedem hep bizde kalabilecekler. Böylece bizimkiler 7/24 benimle ilgilenmekten kurtulacaklar. Bence hiç fena fikir değil, bir haftadır hiç boş kalmadım. Sürekli bir ilgi, bir alaka... Dünyalar benim oldu! Neden her zaman olmasın?

Hediye akışı akşam da devam etti. Babaannemlerin Amsterdam'dan ve Londra'dan getirdikleri de odamda yerlerini aldılar. Ne kadar şanslıyım yaw! :) -Maşallah

Pazar sabahı anneannemle dedemi İzmir'e yolcu ettik. Sabah güne dedemle başlamaya, anneannemin şefkatli sesini duymaya çok alışmıştım. Keşke aynı şehirde yaşasaydık, böylesi iki taraf için de zor oluyor...

Günün geri kalanını evde geçirdik. Öğleden sora hava almak için çıktık. Pusetle bir-iki tur attık. Ben uyurken bizimkiler dvd seyretmişler. 9 günlük tatil annemin şu sorusuyla bitti: "Eee Ela Hanım, kaldık mı yine baş başa?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder