18 Temmuz 2009

Bebek'te bir hacıyatmaz

Akşam yemeği için Bebek Kırıntı'ya gitmeye karar verdik. Öncesinde de parka uğrar, sahilde yürür, temiz hava alırız diye düşündük.

Parkta annemin kucağında sallandım. Ama esas diğer çocukların nasıl koşup oynadığını görünce şaşırıp kaldım. Benim gibi bir sürü çocuk vardı ve hepsi koşup oynuyordu. Ben niye böyle kucaktayım? Ben de istiyorum koşmak, bırakın beni!!!
Parktan sonra sahilde yürüdük. Yürüyüş sırasında hem emziğimi hem baş parmağımı aynı anda emme becerisini gösterdim. Bizimkiler çok güldü bu duruma. :)
Annem ve babam yürürken beni uyutup rahat bir gece geçirirler diye düşünüyorlardı ama yanıldılar. Bütün gece 15'er dakikadan 3-4 seans uyudum. Kırıntı'da babamın kucağında uyudum ama pusete konunca uyandım. İnat değil mi?! :))
Böyle baygın bir şekilde uyuduğuma bakmayın, uzun sürmedi maalesef. Uykularım düzene girdiğinden beri ilk defa 24'ü geçirdim. Eve geldiğimde ne kadar neşeli olduğumu görmeliydiniz, sabaha kadar bebekler gibi (!!) uyumuş gibiydim. Gülücük atıp durdum. Sonra her zamanki gibi babamın kucağında uyuyakaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder