19 Ekim 2009

7 aylık oldum

6. ayımı doldurur doldurmaz hayatımda birçok değişiklik oldu diyebilirim. Basamakları çifter çifter atlıyorum sanki. Etrafla daha ilgiliyim, daha cesurum, herşeye atlıyorum.
  • Çok rahat oturuyorum ve emekliyorum. Ama bu sürekli aynı yerde oturduğum anlamına gelmiyor, çok hareketliyim ve sürekli bir yerden bir yere gitmeye çalışıyorum.
  • Bir yere tutunarak kalkabiliyorum. Tırmanmaya bayılıyorum. Yatırılmaktan hoşlanmıyorum, hiç durmuyorum, hep hareket halindeyim. Dilim de dışarıda olduğundan annem bana "puppy" diyor.
  • Tutabildiğim her şeyi doğru ağzıma götürüp önce tadına bakıyorum.
  • Elimdekini düşürdüğümde eskisi gibi onun yok olduğunu sanmıyorum, nereye gittiğini arıyorum.
  • Vurmaya, atmaya, kısaca gürültü yapmaya başladım.
  • Kişiliğim her geçen gün biraz daha belirginleşiyor, mizacım yavaş yavaş ortaya çıkıyor. Çoğunlukla mutlu ve huzurluyum, pek bir derdim olduğunu söyleyemeyeceğim. Sadece açlığa dayanamıyorum.
  • Konuşmaya çalışıyorum, sesleri taklit ediyorum, sanırım ilk kelimem "Gel" olacak.
  • Annem mamamı yedirirken kaşığı ben tutmak istiyorum ama tutunca bırakmıyorum bu yüzden her yer batıyor.
  • Meyve yemeye başladım. En çok siyah üzümü ve muzu sevdim.
  • Uyku düzenim bozuldu, geceleri defalarca uyanıp ağlıyorum. Eskiden kendi kendime uyurdum, artık uyuyamıyorum. Birinin beni uyutması gerekiyor. Gündüzleri sadece arabamda dışarı çıkarsam uyuyorum.
  • Parmak emmeyi bıraktım. Annem 4 yaşına kadar parmak emenleri duyduğunda telaşlanıyordu, artık böyle bir derdi kalmadı.
  • Annem ve babam yanımdan ayrıldığında hemen ağlıyorum, bir daha gelmeyeceklerini zannediyorum. Artık annemden ayrı bir varlık olduğumun da iyice farkındayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder