18 Ekim 2009

Banyo keyfi

Artık oturabildiğime göre annemin arkadaşları Gül, Güler ve Seda'nın hediyelerinden biri olan banyo oturağımı kullanabilirim. Küveti köpükle doldurup keyifle bıcıbıcı yaptığım günler de olacak tabii, bu şimdilik ilk deneme. Dün babam maça gittiğinde annem beni böyle yıkadı. Ben hayatımdan çok memnunum ama beni yıkama görevini üstlenen "şanslı"nın hayatında pek bir değişiklik olmayacak. Bebek yıkamak her şekilde beli ağrıtan bir aktivite. Beni yıkayan "şanslı"lara kolaylıklar diliyorum :)

PS: Oturağımı beğenenler için istikamet=Mothercare...

4 yorum:

  1. Seni nerden temin edebiliriz___???

    YanıtlaSil
  2. Satılık değilim ama cüzi bir bedel karşılığında kiralayabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. En iyisi ben bir maç günü seni ödünç alayım, annen babanla takılsın :)

    YanıtlaSil
  4. Şekerim bula bula maç gününü mü buldun? Biz maç günleri beraber takılmayız ki! O gün ayrı dünyaların insanlarıyız ;)

    YanıtlaSil