18 Ekim 2009

Evde pazar keyfi

15 günlük olduğumdan beri herhalde ilk defa bir pazar gününü evde geçirdim. Düşündüm düşündüm ama aksini hatırlayamadım. Benim için haftasonu eşittir atta olduğundan tüm gün dışarıda olmasak bile mutlaka sahilde bir yürüyüp gelmişliğimiz vardır. Bugünse bizimkiler o kadar yorgundu ki hiçbir yere çıkacak halleri yoktu.

Dünkü kolluk güçleri görevlerini tamamlayıp çekildikten sonra yine annem ve babamla başbaşa kaldık. Onları dün gece de birkaç kez kaldırdım, sonra 3:30'da uyandım ve bir daha uyumak istemedim. Süt içmek de işe yaramayınca annem beni babama havale etti. 1 saat kadar da babamla oynadıktan sonra uykum geldi ve 7:30'a kadar uyudum. Sonra annemle kalkıp işe koyulduk. Lisya ve Rubi kahvaltıya gelecekti. Bugün nöbet sırası onlardaydı. 11'de gelip bütün günü bizde geçirdiler. Oyun oynadık, şarkı söyledik, müzik dinledik, dans ettik, dvd seyrettik, daha neler neler yaptık. Tam yorgun düşüp kalkmaya yeltenmişlerdi ki dayım geldi. Gönül rahatlığıyla görevi devredip evlerine gittiler.

Dayım geldiğinde iyice yorulmuştum. Bütün gün hiç oturmadım desem yeridir. Biraz daha annem ve dayımla oynadık. Gözlerim kapanmaya başlayınca duşumu aldım, sütümü içip uyudum. Kış geldiğine göre böyle evde geçen pazarlar artacak gibi... Farklı kolluk güçlerini buradan göreve çağırıyorum.

5 yorum:

  1. güzeller güzeli seninle bi gün geçirmek bizim için süperdi, bi gün parka da gidelim :)))

    YanıtlaSil
  2. Oluuur ben zaten park kuşuyum, takılın bana :)

    YanıtlaSil
  3. bende gönüllüyüm gayeciğim :))

    YanıtlaSil
  4. burcucum sen daha ela'nın gerçeğini göremedin!!! haklısın hemen bir gün ayarlayalım, çocuklar PS3 oynarken biz kızkıza takılalım :) nasılsa kış geldi artık evdeyiz..

    YanıtlaSil
  5. evet gaye haklısın, bende görmeyi çok isterim. o zaman uygun zamanı siz söyleyin malum minişe göre program yapmanız gerekebilir toplaşalım hem bende bu güzelliğin fotolarını çekerim bolbol :))

    YanıtlaSil