31 Ekim 2009

Donandım

Adetmiş, ilk dişi gören bebeği donatırmış. Anneannem de yarın gidiyor ve gitmeden önce bu zevkli görevi yerine getirdi. Domuz gribinden ötürü benim alışveriş merkezine gitmem yasak olduğundan anneanneme yardımcı olması için annemi gönderdim.

Bildiğiniz gibi lacivert paltomla uyumlu olacak lacivert babet arayışı içerisindeydim. Çok şık bir çift babet almışlar. Doğrusu Gap'tekinden daha güzel.Hava bir anda soğudu. Yağmur çamur olmadığı sürece Celal Dedemle her gün dışarı çıkmaya devam edeceğiz. Bu yüzden sıkı sıkı giyinmem için kışlık birkaç parça almışlar.

El örgüsü yün hırka, Paris Je t'aime baskılı t-shirt ve kadife pantolon. (Bu t-shirt'ü Paris'te yaşayan arkadaşım Deniz'i ziyarete gittiğimde giymek için sabırsızlanıyorum.)Pembe bolero ve yakasında pembe işlemeler olan kadife elbise.İçi polar dışı yün eldivenler. Sadece pembesi varmış, pembe montumla bunları kullanacağım ama bir çift de lacivert paltomla kullanabileceğim mavili ya da kırmızılı eldivenlere ihtiyacım var.Kelimenin tam anlamıyla donanmış vaziyetteyim, hepsi son derece şık değil mi? Ayakkabılarımı çok sevdim, hemen yemek istedim. Annem tipik bir kız olarak ayakkabılara düşkün olduğumu söyledi. "Ama yemiyoruz annecim..." dedi, "... ilk gece sarılıp yatıyoruz." :)

Çok teşekkürler anneannecim ve dedecim, giydikçe sizi hatırlayacağım.

PS: Yeni cicilerimi beğenenler için istikamet=Zara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder