25 Ekim 2009

Son güneşli günler

Haftasonu beklemediğim bir şekilde hava çok güzeldi. Ekim de bitmek üzere ama hala t-shirt'le çıkılacak güzel havalar devam ediyor.

Cumartesi Arda'nın mevlüt günüydü. Ben de gittim bizimkilerle. Bir sürü kadın vardı, teyzenin biri dualar okudu, herkes "Amin" dedi. Biz de annemle "Amin" dedik, Arda sağlıklı olarak aramıza katıldığı için Tanrı'ya şükrettik. Hava o kadar sıcaktı ki ev bastı bana. Pazarı mutlaka dışarıda geçirmeliyim dedim, Neslihan'ı ve Tunca'yı da ikna ettim ve ertesi gün Bebek'e gitmek üzere sözleşip ayrıldık.

Bugün de yine her zamanki gibi güne erken başladım. Hafta içi bizimkileri göremediğim için haftasonunu kucak kucağa yerlerde yuvarlanarak geçiriyoruz. Sabahtan öğlene kadar yuvarlanma faslını tamamlayıp öğlen dışarı çıktık. Hava dünkü kadar güzel değildi ama olsun. Arda ilk defa arabasıyla dışarı çıktı. Bol bol temiz hava aldırdık ona. Hayatından memnun görünüyordu, meme emip uyudu sürekli. Ben zaten dışarıda olduğum sürece keyfi yerinde olan bir bebeğim, hayat bize güzel valla. :)Akşam da FB-GS derbisini seyretmek üzere Ayça ve Plamen bize geldiler. Babam işi satışa getirdi, biz dördümüz seyrettik maçı. Ben dayanamadım ilk yarıda uyudum. Bu satırları yazarken maluptuk, oyunun gidişatına bakılırsa böyle de biter gibi görünüyor. 10 yıldır şu Fener'i Kadıköy'de yenemiyoruz, kısmet seneye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder