05 Aralık 2009

Güneşli günlerin tadını çıkarmaya devam

Güne Lisya ve Rubi'de kahvaltı ederek başladık. Aslında ben daha önce kahvaltı işini halletmiştim. Bizimkiler yerken sabah şekerlememi yapıp armut seansımda onlara katıldım. Lisya uyandığım zaman yerlere çıplak ayak basmayayım diye terlik verdi ama terlikler bana biraz büyük geldi sanki??Kahvaltıdan sonra Küba'dan gelen ünlü perküsyon grubunun performansını izledim. Biraz gürültücülerdi ama bu grup beni çok eğlendirdi doğrusu! Gösteriden sonra hemen bir imza alıp hatıra fotoğrafı çektirdim.Bu renkli sabahtan sonra Arzu'yu karşılamak üzere Hayret Family'den ayrıldık. Çooook uzak yol geldiğimiz için eve dönüş de zorlu oldu. Kapının önünde Arzu ile karşılaşıp yukarı çıktık. Ben Arzu'yu ilk defa gördüm. Annemle çocukluk arkadaşıymışlar. Benim de bir gün böyle 25 yıllık arkadaşlarım olacak mı acaba?

Öğle yemeğimi yedikten sonra bu güneşli havada eve kapanmamak için çıktık ve Yıldız Parkı'na gittik. Yalnız park bugün çok kalabalık ve gürültülüydü. Yürüyüş yaptık ve dinlenmek üzere cafeye oturduğumuzda yoğurdumu yedim. Üzerine de sahlebin tadına baktım. İlk defa şekerli birşey tattığım için hoşuma gitti doğrusu ama annem 3 yudumdan fazla içirmedi.

Parktan dönüşte kasaba ve markete uğrayarak alışveriş yaptık. O arada birazcık daha kestirdim. Duşumu alıp oyun oynayıp sütümü içtikten sonra da uyudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder