06 Şubat 2010

Hoşgeldin Koç Bebek

Bugün ailemizin en yeni üyesi Koç Bebek'i ziyarete gittik. Babamın kuzeni Zeynep ve eşi Ali hasretle bekledikleri bebeklerine sonunda kavuştular. Ama bu heyecanlı anne-baba bizimkilerden de beter çıktı, bebiş 3 günlük ama daha ismine karar veremediler. :) Eminim ona en çok yakışacak ismi seçeceklerdir. Ailemize hoşgeldin kuzen! Seni şimdiden çok sevdim... Tanrı sana sağlıklı, mutlu ve şanslı bir ömür nasip etsin.Benim ismimin konuluşu da bir alem aslında. Annemin de babamın da aklında başka isimler varmış. Henüz bir shortlist oluşturamadan ben pat diye gelince öyle kalakalmışlar. Annem ameliyathaneden odaya döndüğü zaman Yelda "Ela diyebilir miyiz artık?" diye sormuş. Herkes de "Evet evet Ela!" demiş. Böylece annemin istediği isim konulmuş bana. Allahtan babamın da içine sinmiş. Ya hayır deseydi? Bizimkiler bu kararsızlıkla değil 3 gün, 33 günde isim koyamazlardı bana. :))

Hastaneden dönüşte babamın teyzelerini ziyarete gittik. Ama evde sadece Zekuş vardı. Biraz evi dağıttım ve kalktık. Önizlerle buluşacaktık, yolumuz çok uzundu ve trafik felçti. Bu gece için Point Otel'in içinde açılan Piola'yı seçmiştik. Ben doğmadan önce bizimkiler ve Önizler birbirlerini yeni açılan yerlere götürürlermiş. Hamilelik ve ben derken bu gelenek uzun zamandır askıya alınmış. Artık biz sıramızı savdık, yeni yer keşfetme sırası onlarda.

İtalyan mutfağını çok beğeniyorum, tam benim tarzım. Pizzayı çok sevdiğimi daha önce söylemiştim. Hemen her yemekte domates kullanıyorlar, ben de domatesi çok seviyorum. "Haydi Ela, ne yediğini anlat." derseniz eğer... Başlangıç olarak Lipari'yi seçtim. Bir çeşit Bruschetta. Pizzam gelene kadar bununla açlığımı bastırmaya çalıştım.Sonra annemin karidesli pizzasıyla devam ettim.Karnım doyunca sağa sola sarmaya başladım. Masadaki amerikan servisleri yırtmaya başladığımda kalkma zamanımızın geldiği belli oldu.Mekan güzel; ailecek gidilebilir, büyükler iş çıkışı drink almak için uğrayabilir. Bana gelince, dışarıda pizza yiyeceksem gideceğim tek bir yer var, o da Fratelli la Buffala. Piola da aslında dünyanın en büyük İtalyan restaurant zincirlerinden biri. Ama ben Fratelli'yi daha çok sevdim. :)

Daha sonra bize gittik ve bir şişe kırmızı şarap daha açtık. Önizciğim merlot sevmiyor diye ona cabernet sauvignon ikram ettim. Annem de günün anlam ve önemine uygun olacak şekilde tiramisu yapmıştı. Biraz kızlarla kudurdum, erkekler maç seyrettiler. Sonra da gençlere "İyi geceler." diyerek yattım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder