20 Nisan 2010

Çağan'dan gecikmiş doğum günü ziyareti

Çağan grip olduğu için doğum günüme gelememişti. Geç olsun, güç olmasın mantığıyla bugün bize damladı! :)Son görüşmemizden beri beni çok büyümüş buldu. Tabii bulur, o zaman yürüyemiyordum bile. Şimdiyse koşuyorum! :) Çağan bana daha önce alınmamış bir hediye bulabilmek için blog'umu takip etmiş ve çok orijinal birşey seçmiş: Harajuku Lovers bebek parfümü!Bu benim ilk parfümüm. Annemle babam sıkarken kıskanıyordum, artık benim de bir parfümüm var. Şişesine bayıldım, resmen bir taşla iki kuş vurdum!

Öğleden sonra da halam ve dedem geldi. Biraz da onlarla kudurdum. Bugün havadaki kül parçacıkları yüzünden dışarı çıkmamıştım. Böylece hiç sıkılmadım, hep benimle oynayan birileri oldu.Bu kül olayı da beni şaşırtmadı değil. İzlanda diye çooook uzak bir ülkede yanardağ patlamış, külleri bize kadar ulaşmış! Volkan külünde bulunan çok sert yapıdaki miniminnacık zerreciklerin uçak motorlarını bile yıprattığını düşününce bunları soluyor olmayı açıkçası tehlikeli buldum. Bu yüzden önümüzdeki birkaç gün dışarı çıkmayarak bu zerrecikleri solumamaya çalışacağım. (Çoğunluk benimle aynı fikirde olacak ki, iğne atsan yere düşmeyen parkımız bugün bomboştu.)

Kısacası evdeyim, herkesi bize beklerim.. :)

4 yorum:

  1. elbisen çok yakışmış, güle güle giy eluş :)))

    YanıtlaSil
  2. Merci beaucoup! Çok sevdiğim birileri aldı.. ;)

    YanıtlaSil
  3. Elacim, senin kadar guzel kokmasina imkan yok parfumun ama naparsin bununla idare edeceksin artik :)

    YanıtlaSil
  4. Doğruya doğru; doğal kokum çok güzelmiş, öyle diyorlar :) Parfümümü arada elbiselerime sıkarım ben de... Tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil