11 Nisan 2010

Hafta sonu aşıkları

Bu hafta sonu bizimkilerle aşk tazeledik. Annemle hafta içi başbaşa aşk yaşadığımız için babamla daha çok vakit geçirdik. Cumartesi evdeydik, bir ara parka gittik sadece. Sonra bütün gün oynadık. Yemeklerimi bile babam yedirdi. Buna o kadar alıştım ki, gece uyandığımda da babam gelsin istedim.

Pazar öğlen Bebek'e gittik. Gider gitmez bana bir uyku çöktü ve uyudum. Bizimkiler Starbucks'a oturmuşlar. Uyandıktan sonra temiz hava almak için parka doğru yürüdük.Ama hava bir anda döndü, sanki kış geldi. Biz de geri döndük. Dönüşte Lisya&Rubi'yi özlediğimizi fark edip kapılarını çaldık. Meğer onlar da bizi çok özlemişler, daha dün kulaklarımızı çınlatmışlar. Bu yüzden bizi görünce çok mutlu oldular. Ama Dali aynı derecede mutlu olmadı.Ona karşı beslediğim içten duygular Dali'yi biraz korkuttu. Sadece 2 kez sarılabildim kendisine...
Dali kendini odaya kapatınca biraz evi dolaştım, oyuncaklarla oynadım. Uyku saatim yaklaşırken çok huysuz oluyorum. Annem baktı ki huysuz Ela gelmek üzere, Hayret çifti ile vedalaşıp eve gittik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder