15 Haziran 2010

Beybi Zeynep'e misafirliğe gittim

Bugün herkesin bir programı vardı, annemle baş başa kalınca ne yapacağımızı bilemedik. Doğrusu bu sıcak gün evde geçmezdi. Annem "Zeynep'i bir arayalım bakalım, biz tatile çıkmadan onlar da Çeşme'ye taşınmadan görüşelim." dedi. Evdelermiş, "Hemen gelin!" dediler. Çok denk düştü, bugün gitmesek belki de Eylül'e kadar görüşemeyecektik.

Zeynep'e geçen gidişimizde çimlerle aramı düzeltmiştim. Ama o gün üzerimde eşofman vardı. Bugünse şort. Üfff sivri sivri şeyler bacaklarıma değiyor, sinir oluyorum! Bir de rüzgar esince her yerden bir hışırtı geliyor, sesin nereden geldiğini anlamak için bir oraya bir buraya bakıyorum. Bu yüzden bugün bahçeyle pek aram yoktu, kenarda taş zeminde dolaşmayı tercih ettim. Oyun oynadık, Zeynep'in odasını dağıttık, havuzu doldurup suyla oynadık, çok güzel bir gün geçirdik! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder