31 Ağustos 2010

Tuvalet alışkanlığı günlüğüm-9

İzmir'de anneannemlerin yanında 8 gün kaldık. Yanımızda tuvalet adaptörü taşımaktansa havaalanından eve geçerken Forum Bornova'daki Mothercare'e uğrayıp hem tuvalet adaptörü, hem de portatif lazımlık olabilen Potette Plus aldık.
Çok severek kullandım, gayet rahat ettim. 8 günde sadece 2 bezim kakalı çıktı. Çünkü hep tuvalete yapmıştım. Zaten sürekli bikini ya da alıştırma külodu ile gezdiğimden çişler de ya denize ya küloda gitmişti. Hala çişimi söylemiyor olsam da artık mutlu sona yaklaştığımız konusunda herkes hemfikirdi.

Fakat İzmir'den döndükten sonra birkaç gün daha tuvaleti kullansam da sürprizli kişiliğim devreye girdi ve artık tuvaleti kullanmaktan vazgeçtim. "Dadda dadda!" diye koşmayı da bıraktım.

Annem "Haydi tuvalete gidiyoruz." dediği zaman kaçıyorum. Bu sefer de kaçıp kovalamayı oyun haline getirmeyeyim diye annem beni tuvalete götürmeyi çalışmayı da bıraktı. İsyanını "Of sıkıldım artık kaç yaşına kadar bez kullanacaksa kullansın, ne bu be?!" şeklinde dile getirdikten sonra beni kendi halime bıraktığını söyledi. Oldu mu ama şimdi? :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder