29 Ağustos 2010

Ela Süper Burç Beach'den bildiriyor

Yaz başından beri niyetlenip de bir türlü gidemediğimiz Burç Beach'e bugün gitmeye kararlıydık. Kostandoflar da kolluk güçleri olarak devredeydi. Ayçacığım kulağı yüzünden denize bile giremedi ama sırf benim aşkıma o kadar yolu geldi. Ben de seni çok seviyorum Ayçacığım... :)

Sabah kararlaştırdığımız kadar erken çıkamadık ama yine de erkenci sayılırdık. 10:00 civarı Kilyos'taydık. Hava mükemmeldi, mekan boştu, deniz ılık ve dalgasızdı. Babam ve Plamen şemsiye ve şezlonglarla minik locamızı oluşturunca hemen denize koştuk.

Geçen sene çok rüzgarlı ve dalgalı bir güne denk geldiğimiz için girememiş ve buraya da yazmıştım. Bugün şansım yaver gitti, her şey mükemmeldi. Deniz o kadar sığdı ki sanki kocaman bir çocuk havuzu gibiydi. Büyükler için biraz sıkıcı olabilir ama çocuklar çok eğleniyordu. Zemin kumdu ama hiç bulanık değildi; dibi de görüyorduk, içindeki balıkları da...

Önce simidime kurulup keyif yaptım.
Sonra babamın kucağında kulaç attım.
Kuma karşı olan mesafeli duruşumu bugün de korudum. Kuma bir tarafım değecek diye aklım çıktı. Neyseki terliklerim vardı. Kumda biraz oynadım ama bu ayakta uzun süre yapılacak şey değil.
Plamen süzgeci kuma gömüp tabure haline getirince oturabildim.
Plamen kumla oynamak konusunda benden daha hevesliydi. Kale, surlar, tahıl ambarı ve anlayamadığım daha pek çok şey (!!) yaptı.
Öğle yemeğinden sonra uyudum. Uyandığımda sanki bambaşka bir yerdeydim. Denizde o kadar kocaman dalgalar oluşmuş ki artık benim giremeyeceğim bir hale gelmişti. İyi ki sabahtan bol bol bıcıbıcı yapmışım. Babama beni suya bırakmasın diye sıkı sıkı sarıldım.
Babamlar beni annemle Ayça'ya bırakıp yüzmeye gittiler. Deniz kenarında başka çocukların kumdan havuz ve kale yaptıklarını, kumda çıplak ayak koştuklarını gördüm ama yine de kumla ilgili düşüncelerim değişmedi. Olduğum yerde kalakaldım.
Ayça yeni aldığı 50 mm. lensiyle gelmişti. Harika fotoğraflarımı çekti. Şimdilik buraya bir örnek koyabiliyorum, bütün fotoğrafları daha sonra flash disk'le alacağım.
Burç Beach'de geçirdiğimiz bu gün yazı kapatırken hepimiz için güzel bir anı oldu. İyi ki gitmişiz. Biraz uzak ama bence İstanbul çevresinde deniz-güneş programı yapılabilecek en güzel yerlerden biri. Giriş kişi başı 35 TL. İçeride herkesin zevkine hitap eden yiyecek ve içecekler var. Spor tutkunu olanlar için kite board vb. seçenekler de var. Bizim ailecek çok sevdiğimiz bir yer. Seneye tekrar gitmek için sabırsızlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder