28 Kasım 2010

Bebek Muğrabi yolda

Hafta içi mutlu bir haber daha aldık. Evet, bildiniz! Bana bir arkadaş daha geliyor. :) Edna&Mete de bebek bekliyorlar. Umarım sağlıkla bebeklerini kucaklarına alırlar!

Bu bebek haberlerini okuyanlarınız bana diyorsunuz ki: "Ela sizinkilerin amma da doğurgan ailesi ve arkadaşları var. Doğuran doğurana!" Bunun şöyle bir açıklaması var: Bizimkilerin çevresi 31-33 yaş grubunda insanlar. E bu yılları kaçırıp çocuk projesini ötelemenin kimseye bir yararı olmayacağına göre herkes sıraya girmiş işte. Ne güzel... Her geçen gün büyüyen kocaman bir aileyiz biz! Darısı olmayanların da başına. Tabii en önce Yeldacığım'ın başına inşallah!

Bu güzel haberi ıslatalım dedik. Pazar sabahı kahvaltı için sözleştik. Bebek Kitchenette'in ikinci katına yayıldık. Aslında hava çok güzeldi ama bebekleri ve müstakbel anneyi korumak adına içeride oturmayı tercih ettik. Ne olur, ne olmaz. İyi ki de böyle yapmışız çünkü içerisi geniş ve ferahtı. Bebekli ailelerin sıkış tepiş olması zor oluyor çünkü.

Vanessa yanında birçok oyuncak ve portable DVD player getirmiş. Böylece baya oyalandık. Tabii ki daha çok Caillou ile vakit geçirdik.
DVD player'ı paylaşmak biraz problem oldu. Ama sorun çıkarmadım. Bir dahaki sefere benimkini yanımda götürürüm, böylece ortalık daha da süt liman olur.
Anne-babalarımız Caillou'nun çok sevimsiz bir velet olduğunu düşünüyorlarmış. Ama biz minikler çok seviyoruz. Bakın Caillou hemen nasıl tribün oluşturdu:
Kitchenette'in üst katında kuşlar varmış, gitmeden onları sevelim dedik. Sarı-kırmızı olmaları akşamki derbi öncesi bize manidar geldi ama alakası yokmuş. :(
Kitchenette'den kalktığımızda öğlen olmuştu. Annemi masaja bırakmaya giderken uyumuşum. Annem inince uyandım. Motor tekrar çalışınca uyudum. Durunca uyandım. Çalışınca uyudum. Durunca uyandım. Böyle olunca babam 1,5 saat boyunca turlamış. Annem çevreye minimum zarar vermeye takıntılı bir insan olduğu için yakılan benzine üzüldü. Bagajda pusetim vardı babacığım, bir dahaki sefer onu kullan olur mu? Nasılsa benim için önemli olan hareket.

Akşam maç seyretmeye Celal dedemle abisi geldiler. Benim için renkli bir akşam oldu. Onlar gittikten sonra babamın maçtan gelmesini bekledim. Sütümü içtim. Bu gece biraz erken yatacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder