13 Aralık 2010

Tuvalet alışkanlığı günlüğüm-13

Bu sabah çok ilginç bir şey oldu. Annem altımı değiştirmek üzere benden yeni bez istedi. Odama gidip dolaba baktım, bez paketi vardı ama içi boştu. Anneme gidip "Hiç bez yoiy." dedim. Annem de "Aaa nasıl atlamışız anneciğim? Şimdi markete gidip bez alamayız. Babana söyleyelim akşam gelirken getirsin. Sen de bugün bezsiz idare ediver." dedi .

"Bezsiz idare etmek" mi?? O nasıl olacak diye düşünürken elbisemi giydirdi ama altımı çıplak bıraktı. "Sık sık sana altında bez olmadığını hatırlatacağım ki kaza olmadan tuvalete gidelim." dedi. Dışarıdan bakıldığında bezli ya da bezsiz olduğum anlaşılmıyordu ama ben hafif bir serinlik hissediyordum. Ardından günümüz şöyle devam etti:

10:00 - Alt temizliğinden sonra güne bezsiz devam ettim.

12:00 - Annemin çamaşır asmasına yardım ederken çişim geldi. Ne yapacağımı bilemediğimden oracığa yapıverdim. Tataam! Kaza #1. Bizimkilerin odası! Annem hiç sorun etmeden beni tuvalete oturttu, ben kalanını tuvalete yaparken o da yeri sildi. Ellerimizi yıkayıp oyuna geçtik.

13:10 - Yemekten sonra salonda annemi beklerken çişim geldi. Tam söyleyecektim ki azıcık yere kaçtı. Kaza #2. Salon! Annem beni yine kaptığı gibi tuvalete oturttu, ben kalanını tuvalete yaparken o da yeri sildi. Ellerimizi yıkayıp uyuduk.

15:25 - Uyandım. Hem de kupkuru. Annem beni hemen tuvalete oturtmak istedi, itiraz ettim. Beni heveslendirmek için "O zaman ben gireyim." dedi. Kızdım ve oturma odasına geçtim. O anda "Dadda!" dedim ama çok geçti, azıcık yere kaçtı. Kaza #3. Oturma odası! Tuttum ve hemen banyoya gittim. Anneme "Sen kalk, ben oturacağım!" diyecektim. Daha fazla tutamadım. Azıcık da oraya yaptım. Kaza #4. Banyo! Annem beni yine kaptığı gibi tuvalete oturttu, ben kalanını tuvalete yaparken o da yeri sildi. Ellerimizi yıkayıp yoğurt yedik.

17:50 - Annem mutfakta yemek hazırlarken çişimin geldiğini söyledim. Koşarak tuvalete gittik. Bu sefer yetiştim ve kaza olmadan hepsini tuvalete yaptım! Alkışlar, danslar ve tezahüratlar eşliğinde sticker'ımı aldım.

20:00 - Yemekten sonra annemle hamur oynuyorduk. Yine tuvalete yetişemedim. Azıcık kaçtı. Kaza #5. Odam! Kalanını tuvalete yaptım. Ardından da kakamı yaptım. Alkışlar, danslar ve tezahüratlar eşliğinde sticker'ımı aldım.

21:00 - Banyo yaparken akan suyun sesi çişimi getirdi. Bu sefer tutmaya bile çalışmadım, küvete yaptım. Giyindikten sonra sütümü içip dişimi fırçaladım. Ve yatağıma yattım.

Çok ilginç bir gün oldu. Nasıl olsa altımda bez var diye bugüne kadar hiç çişimi/kakamı tutmaya çalışmamıştım. Bezsiz kalınca kafamda bazı şeyler oluşmaya başladı. Demek ki tutmalıymışım ve tutabiliyormuşum. Saatleri annem not aldı ki, kaç saat kuru kalabildiğimi görelim. Kazaların hepsi ufacıktı. Zaten parkeye ya da taşa kaçtığı için temizliği kolay oldu, eve zarar vermedim. Mutfak ve misafir odası hariç her yere yaptım hehehee. :)

Babam iş dönüşü markete uğrayıp bez alacaktı ama unutmuş. Anlaşılan yarın da bezsizim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder