14 Şubat 2010

Sevgi yumağı Sümerler

Bu haftasonu bol bol babacığımla başbaşa kaldım. Cumartesi sabahı annem Yelda ile küçük bir alışveriş kaçamağı yaptı. Ben de babamla evde kaldım. 10:30 uykumu uyumadım, uyusaydım biraz daha rahat geçerdi ama babamı bulmuşken canım uyumak istemedi. Bol bol oynadık. Annem 13'e doğru eve geldiğinde ikimiz de terden sırılsıklamdık. Ve babam anneme herkesin sorduğu o soruyu sordu: "Sen Ela'yla bütün gün nasıl başediyorsun?"

Annem gelir gelmez ikimizi de banyoya attı. Duşumuzu alıp kendimize geldik. Yemeğimi yiyince gözlerim kapanmaya başladı da 2 saat uyudum. Yoksa nasıl enerji toplayacaktım? Uyandıktan sonra da annemle kudurdum ve günü noktaladım.

Pazar sabahı ise kahvaltı randevumuz vardı. Tunç ve Kohen aileleriyle Fun Fatale'de buluşarak GS adasına karşı lezzetli mamaları mideye indirdik.Hande bana çok sexy bir bikini almış. Geçen yaz topless gezmeyi tercih etmiştim, bu yaz biraz kapanırım artık. Çok teşekkürler.. :) Bugün sevgililer günüydü ama bizimkiler akşam için başbaşa yemek programı yapmadı. Sanki onlar birbirinin değil de, ben onların sevgilisiydim. Bütün gün üçümüz sarılıp öpüşüp durduk. Neymiş efendim, dünyada benden güzel sevgili mi varmış?Bu sene benim de Arda'nın da sevgilisi yok. Biz de birbirimize sevgi gösterdik. Daha doğrusu ben Arda'ya sevgimi gösterdim. Çünkü Arda ağır abi. Bakın nasıl cici yapıyorum ona?
İlginç, Fun Fatale'de sevgililer gününe özel bir ikram yapmadılar. Ne bileyim insan kalp şeklinde cupcake ya da çikolataya batırılmış çilek filan verir, değil mi? Her neyse, yediklerimiz de yeterliydi açıkçası. Kahvaltıdan sonra babamın anneme sevgililer günü hediyesi olan masajı almaya gittik. Annem masajdayken biz babamla (tabii ki yine sarılıp öpüşerek) vakit geçirdik. Artık ben de sarılma ve öpüşmelere karşılık verebildiğim için birbirimizi sarıldık mı bırakmıyoruz. "Öp babanı" denince de hemen öpücüğümü konduruveriyorum. Bizimkiler mest tabii!

Sevgililer günü dolayısıyla erkenden yattım ki bizimkiler dışarı çıkmasalar da evde başbaşa kalabilsinler. Bu iyiliğimi unutmayıp seneye beni de alıp güzel bir yere yemeğe giderler diye düşünüyorum. (Şimdiden yolumu yapmış olayım da beni evde bırakmasınlar :))

Anneciğim&Babacığım ben de sizi çok seviyorum. Ne güzel bir aile olduk değil mi?

PS: Bikinimi beğenenler için istikamet: Mothercare.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder