08 Eylül 2010

2010 Sonbahar-Kış bebek modası-3

Sezonun diğer trendy parçalarına göz atmaya devam...

Bu kış Hello Kitty severler için 3 adres var: Marks&Spencer, Mothercare ve Wenice Kids. Marks&Spencer'daki şu ceket ve yağmur çizmeleri çok sevimli değil mi?
Mothercare'i daha çok ev giyimi için tercih ediyorum. Pijama, tulum, body... Farklı alternatifler arasından dilediğimi seçebiliyorum. Babam yatarken giydiğim bu tulumların içinde çok şirin olduğumu söylüyor.Mothercare'in Hello Kitty koleksiyonundan en çok bu yağmurluğu ve yağmur çizmelerini beğendim. Kırmızı çizmeler pembe M&S'dan daha güzel geldi bana... Hem de yağmurluğuyla takım. Kesinlikle almam lazım!Bir de bu cici eldivenleri beğendim Mothercare'de. :)Baby Graziella yeni sezonda pembe ve gri gibi yumuşak renklerin hakim olduğu bir şıklık sunuyor.
Tommy Hilfiger klasik çizgisini devam ettiriyor. Babamla uyumlu olmak için alışveriş güzergahıma bazen ekliyorum bu mağazayı da... Yeni sezona dair çok yeni görsellere ulaşamadım ama aşağıdaki ceket ve kot pantolon fikir verecektir. Babaannem Amerika'dan bu ceketi almış, pantolon da güzelmiş keşke onu da alsaymış. Tam benlik, dar paça... Cepteki detay da gözden kaçmasın... ;)
Burberry'nin koleksiyonundaki her parça kelimenin tam anlamıyla alınası! Ama aynı zamanda ateş pahası!
Ralph Lauren de TH gibi çizgisini koruyor. Ben aşağıdaki montları beğendim. Bunların haricinde RL logolu polo yakalar, kazak ve gömlekler yeni sezonda da mevcut.2010 Sonbahar-Kış sezonuna dair alışveriş turuma burada son veriyorum. Baharda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder