11 Şubat 2011

Bugün de Smart Play'i test ettim

Bugün annemle planımız Ultra'dan arkadaşlarıyla buluşmaktı. Buluşma yerinin Metrocity olarak belirlenmesi isabet oldu çünkü Seda orada Smart Play diye bir yer olduğunu ve doğum günü organizasyonum için değerlendirebileceğimi söylemişti. Sabah dedem mesaj atıp programım olup olmadığını sorunca bunları anlatıp isterse gelebileceğini söyledik.

Dedem 11'de gelip beni parka götürdü. Dönüşte anneme "Ela bugün ne kadar enerjik! O kadar hareketli ki yorulmak bilmedi!" dedi. Annem de kahvaltıda bir kase tahin-pekmez yediğimi söyleyince "Şimdi anlaşıldı." dedi. Üstümü değiştirip çıktık. Tahin-pekmez+ bunca hareket üzerine yolda uyuyakaldım! 12'de uyumak gibi bir adetim olmadığı için annemle dedem çok şaşırdılar. Böyle olunca annemin arkadaşlarıyla da tanışamadım.

Uyandığımda saat 15 olmuş, dedem de gitmişti. Doğruca Smart Play'e indik. Burası Astoria'daki Play Barn'dan büyük, 4. Levent'tekinden küçük. Miniklerle birebir ilgilenen ablalar yok. Anneler isterlerse içeri girebiliyorlar. Annem benimle birlikte tünellere girmedi, kendim oynayabileceğimi söyledi. Ben de öyle yaptım ve çoook eğlendim. :)
Burayla ilgili annemin bir-iki yorumu oldu. İlki hafta içi olmasına rağmen çok kalabalık olması ve 2 yaşındakilerle 12 yaşındakilerin aynı anda aynı yerde oynamasıydı. Böyle olunca ister istemez kaos oluyor. Bağıranlar, çığlık atanlar, koşanlar, birbirini ittirenler... Bu da minikler için tehlike doğuruyor. İkincisi de bangır bangır müzik çalıyor olması. Seçilen müzikler de Türkçe ve yabancı pop. Onca çocuk gürültüsüne bir de disko ortamı eklenince annemin kafası şişti. Neyseki sonlara doğru müziği kapattılar. Smart Play'de bugün 1,5 saat oynadım. Bütün kurtlarımı döktüm. Bir daha gitmek için sabırsızlanıyorum. (1 saat 16 TL, yarım saat 10 TL.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder